Gorące tematy

  • 10 maja 2021
  • 11 maja 2021
  • wyświetleń: 19724

Dawid Kwiatkowski wylicytował lody Kaktus za 3 tys. zł na rzecz Filipka!

W sobotę na licytacjach na rzecz Filipka Cholewy pojawiły się lody "Kaktus" z autografem Dawida Kwiatkowskiego na opakowaniu. Fant został wylicytowany przez piosenkarza we własnej osobie za 3 tysiące złotych!

lody kaktus, Dawid Kwiatkowski
Lody Kaktus z podpisem Dawida Kwiatkowskiego na licytacji dla Filipka · fot. Załoga Filipka kontra SMA - licytacje / Facebook


Filipek Cholewa z Jankowic cierpi na SMA - rdzeniowy zanik mięśni. Trwa zbiórka na najdroższy lek świata - potrzeba 9,5 milionów złotych, by podać chłopcu terapię genową. 8 maja lody Kaktus z autografem Dawida Kwiatkowskiego pojawiły się na facebookowej grupie z licytacjami dla Filipka. Link do tej aukcji znajdziecie tutaj. Cena wywoławcza fantu wyniosła 10 zł. Idol młodego pokolenia postanowił początkowo przeznaczyć na rzecz chorego dziecka 1000 zł. W niedzielę pan Hubert przebił jednak jego ofertę i zaoferował 2 tysiące złotych! Dawid ostatecznie zaproponował 3 tysiące! Licytacja zakończyła się w poniedziałek wieczorem.

Lody "Kaktus" produkowane są od lat przez firmę Nestlé. Na początku tego roku firma zdecydowała się wypuścić nowy smak kultowych lodów Kaktus - arbuza z zielonym jabłkiem. Na opakowaniu znalazł się napis "Kaktus by Dawid Kwiatkowski". Na podobny zabieg marketingowy firma zdecydowała się w 2020 roku. Dawid jako ambasador marki skomponował kaktusowy smak jabłko-arbuz i stworzył dla niego opakowanie ze swoim podpisem.

kwiatkowski, kaktus


lody kaktus, Dawid Kwiatkowski
fot. Załoga Filipka kontra SMA - licytacje / Facebook


Skąd powód wystawienia lodów na licytację dla Filipka Cholewy? Pewnie dlatego, że pod koniec marca do sprzedaży trafiła nowa linia produktów innej wiodącej marki lodów - Koral pod marką Ekipa, której ambasadorami marketingowymi są youtuberzy z popularnego wśród nastolatków kanału Ekipa. Główną gwiazdą internetowego programu jest Karol "Friz" Wiśniewski. Niedawno media obiegły nagrania oblężonych sklepowych lodówek. Klienci masowo kupowali lody Ekipa.

Lody sygnowane nazwiskiem Dawida Kwiatkowskiego zostały wprowadzone na rynek w 2020 roku. Gwiazdor młodej sceny pop wziął udział w kampanii reklamowej już w 2018 roku, nagrywając utwór "Otwórzmy się na ciepło". Rok później wystąpił w klipie promocyjnym pod hasłem "Gryź jak lubisz".


ar / pless.pl

Komentarze

Zgodnie z Rozporządzeniem Ogólnym o Ochronie Danych Osobowych (RODO) na portalu pless.pl zaktualizowana została Polityka Prywatności. Zachęcamy do zapoznania się z dokumentem.